reklama

O kradnutí článkov

V diskusii k svojmu predchádzajúcemu článkusom sa dozvedela, že „kradnem články“. Dôkaz sa zdá byť presvedčivý: Autor diskusného príspevku uvádza článok, ktorého autorkou je Nela Svetlá (http://slovo.newtonit.sk/default.asp?cache=9227) a ktorý sa zhoduje s článkom, ktorého autorkou som ja (http://zuchova.blog.sme.sk/c/128876/Sex-in-the-City-of-Prague.html). Nemám v úmysle reagovať na každú negatívnu reakciu v diskusii, ale „kradnutie článkov“ považujem za celkom vážne obvinenie, a určite by mi vadilo, keby niekto moje texty chápal ako „ukradnuté“. Navyše si myslím, že je to celkom dobrý príklad toho, ako sa v diskusiách všeobecne argumentuje. Keby bol totiž autor obvinenia dôslednejší, zistil by, že Nela Svetlá publikovala svoj článok 23. januára 2008, kým ja ten svoj 14. januára 2008. Sotva som mohla teda ukradnúť článok, ktorý v čase, keď som ho uverejnila, ešte ani neexistoval (prinajmenšom nebol publikovaný). Ak teda článok niekto niekomu ukradol, musela by ho ukradnúť Nela Svetlá mne, nie ja Nele Svetlej. Túto variantu však autor diskusného príspevku vôbec nezvažuje.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Poznamenávam ešte, že sa nechystám obviniť Nelu Svetlú z krádeže článku, keďže ju dobre poznám a viem, že články nekradne... ale to je na inú diskusiu.

Svetlana Žuchová

Svetlana Žuchová

Bloger 
  • Počet článkov:  25
  •  | 
  • Páči sa:  0x

...cestujem... Zoznam autorových rubrík:  príbehAlica a AstraNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu